masjastolk.reismee.nl

Nog een paar weken

Binnenkort vetrek ik voor een 'superklus' enkele weken naar Kenia. Macheo Childrens Centre heeft mij namelijk gevraagd om een reportage te maken over de 56 weeskinderen, de stichting zelf en al haar projecten. Mijn mooiste foto's worden voor het goede doel geveild en komen uiteraard op mijn website. Voor meer informatie kan je de website van Macheo.org bekijken.

Ferdi

He Masja - ga je hier ook wat foto's laten zien?!

bert en lida

Masja, we wensen je alvast een goede reis en eenmaal aangekomen veel mooie momenten. We zullen je graag volgen

RIA

WE HOPEN DAT JE EEN GOEDE REIS GEHAD HEBT EN ZIJN IN AFWACHTING VAN JE BERICHTEN.

groetjes Fred,Ria,Roe.

ria

ik kan het niet nalaten even te reageren.Wij volgen je vlucht op de computer.
Ben je al een hele nacht onderweg en zien wij dat je om 9.20 geland ben op Schiphol.
Heb je niet de neiging uit te stappen en lekker naar je bed thuis te gaan?Ik denk dat je omvalt van de slaap.
Nou wij kijken of je weer op tijd de lucht in ga.Ik wens je een goede [nacht/dag]rust in het vliegtuig.
Groetjes aan Ivo. Ria

Ria

heb je laatste bericht gelezen en was zeer verbaasd te lezen dat je piloot thuis op de stoel zat en ik maar denken ze is in goede handen en heb je vliegtuig op de computer op zien stijgen met een goed gevoel .Ik denk dat je dit luchtje van Thika nooit meer vergeten zal. gr.Ria

bert en lida

Beste Mas, ik denk dat je indrukwekkende beelden en verhalen hebt en dat deze reis altijd een deel van je wezen zal uitmaken . We volgen je met respect.
groet lida en bert

mirelle

Hey mas, gaaf zeg die foto's maar ook je verhalen misschien nog een idee voor als je thuis bent een boek schrijven, die verslagen gaan je goed af.

Geniet er goed van en ook vooral uitkijken, ik weet niet of ik het je na zaldoen, ik vind je een kanjer.

groetjes mirelle

Jacqueline Stolk

Hoi Masja,
Geweldig, wat jij allemaal meemaakt, wat een verrijking voor je verdere leven.
Ook je foto's zijn prachtig, geniet ervan voor je het weet ben je weer thuis.
Groetjes Jacqueline