masjastolk.reismee.nl

Dag koud kikkerlandje!

Om twaalf uur zijn we gaan rijden richtingFlughafenDüsseldorf. Het is muisstil op straat en de regen klettert tegen mijn nieuwe C1. Erwin zit aan het stuur want mijn zicht is 's nachts enigszins beperkt. Na ruim twee uur komen we aan, parkeren de auto en gaan op zoek naar de incheckbalie. De balie is zo gevonden want het is hier niet zo groot maar aangezien we ruimschoots op tijd zijn vertrokken en je hier maar anderhalf uur vooraf moet inchecken is het dus wachten, heel lang wachten. Drie uur om precies te zijn! Maar goed, na een kleine wandeling en wat euroknallers gaat dan uiteindelijk de balie open. Mijn handbagage is eigenlijk te zwaar maar de lieve Duitse dame ziet het door de vingers. Erwin loopt mee tot aan de gate en vanaf daar sta ik er helemaal alleen voor :-( Eerst vlieg ik naar Amsterdam om daar over te stappen in het vliegtuig naar Nairobi. De piloot is een goede vriend van ons en ik mag dus regelmatig in de cockpit zitten. Maar goed, eerst maar het vliegtuig in. Tot morgen allemaal!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!